ÜYE GİRİŞ
 
 
Şifremi Unuttum
Aktivasyon Mailim Gelmedi
WORKSHOPLAR
 
 
 
Workshop Yılı :
 
OCAK 2012 PROGRAMI

Satışta Hipnotik Dil Kalıpları
Yrd. Doç. Dr. Yonca Tomaç TUNÇ

Satışta Hipnotik Dil Kalıpları
 
Yrd. Doç. Dr. Yonca Tomaç TUNÇ
     

Eğitimin Amacı: 

Satış kadrolarına yapacakları görüşmelerde baskıcı ve manipülatif olmaksızın dili daha etkin kullanmalarını sağlayacak farkındalığı kazandırarak, müşteri üzerinde yaratacakları olumlu izlenimi arttırmak ve daha kolay satış yapmalarını sağlamak.

Kazanılacak Yetkinlikler

• Dili daha etkin kullanma
• Müşteri karşısında daha etkin olma
• Doğru ve etkin yaklaşım becerisi geliştirme
• Win – Win durumu yaratabilme
• Satıcının uyum ve güveni daha kolay oluşturabilmesi
• İtirazları en aza indirerek bunlarla daha kolay baş edebilmesi
• Kullandığı kalıplarla müşterinin dikkatini istediği sonuca odaklayabilmesi
• Sunumu daha çarpıcı kılması
• Satışı daha kolay kapatabilmesi

İçerik:

• Hipnoz ve hipnoza dayalı satışta iletişim becerileri nedir ?
• Satış süreçlerinde iletişime dayalı hipnozdan nasıl yararlanılır.
• Hipnotik uyum süreçleri ile müşteride güven yaratma
• Uyumdan yönlendirmeye geçişte uygulanacak teknikler
• Hipnotik soru kalıplarıylamüşteriden daha kolay bilgi alınabilmesi
• Ürün/Hizmet Sunumuda dikkati yönlendirici hipnotik dil kalıpları
• İkna ve İtirazları Karşılama Stratejileri
• Gizli ikna ve zor müşterilerle baş etme teknikleri
• İkna etme ve yönlendirmede metaforların gücü

Seminer Yöneticileri:

Yrd. Doç.Dr. Yonca Tomaç Tunç 

Volkan Çubukçu

 

 

 

     
Tarih
31 Ocak - Ocak 2012
 
Yer
Ceylan Intercontinental Hotel
    
 Kaydet - Paylaş Bu Nedir?  
RSS Facebook Twitter
Google Mixx Del.icio.us
Yahoo Digg StumbleUpon
     
İletişim :
Duygu Güleç
duygugulec@kapital.com.tr
0212 282 26 40/133
   
 
     
Yrd. Doç. Dr. Yonca Tomaç TUNÇ
Okan Üniversitesi Executive MBA Öğretim Görevlisi / Eğitmen / Danışman
   

Yrd. Doç. Dr. YONCA TOMAÇ TUNÇ

1986 yılında İ.Ü. Edebiyat Fakültesi'nden mezun olmuştur.1986 yılında İ.Ü.İşletme Fakültesi  İşletme İktisadı Enstitüsü İşletmecilik İhtisas Programını bitirdikten sonra 1988-93 yılları arasında aynı Fakülte' de Organizasyon ve İşletme Politikası Ana bilim Dalında Yüksek Lisans  ve Doktora  derecesini almıştır. İ.Ü.İşletme Fakültesi İşletme Yönetimi ve Organizasyon Anabilim Dalında Araştırma ve Öğretim Görevlisi olarak çalışmıştır. Ayrıca Kardeş Holding ve İ.Ü. Rektörlüğü Halkla İlişkiler ve Satış kadrolarında Koordinatörlük ve İ.İ.E' nün çeşitli programlarında yöneticilik görevini üstlenmiştir.1993 yılında Koç Holding Eğitim ve Geliştirme Merkezi olan KOGEM' de göreve başlamış 1997-2003 yılları arasında Koç Topluluğu bünyesinde faaliyet gösteren İ.d.e.a. A.Ş.'de satış hizmet takımında takım lideri  ve İ.d.e.a. ürün ve hizmetlerinin Pazarlama Satış Yöneticisi ve eğitimcisi olarak görev yapmıştır. 1997 yılında ABD’ne giderek  Union Campany ile birlikte çalışma yapmış ve Kurumsal Satış stratejileri ve Spın  yöntemiyle Satış ve Müzakere Teknikleri-Müşteri-Satış-Bayi Koçluğu konulu seminerlerinin adaptasyonu ve yaygınlaştı Türkiye’de öncülük yapmıştır.Ayrıca bir çok konudaki seminer dizilerini Koç Topluluğu içi ve dışı kurululara yaygılığını sağlamıştır.

Türkiye’de ilk olarak kurumların bölgesel satış ve bayi ekiplerinin eğitimlerin de ve bir çok kurumun satış okullarının kurulmasında görev almıştır. Şirket bazında yaptığı çalışmaların başında kurumların ihtiyaçlarının yetkinlik bazlı ortaya çıkarılmasında ve bu ihtiyaçlara yönelik eğitimlerin yapılandırılması ve gerçekleştirilmesi aşamasında bir çok şirketle çalışmaktadır. Son yıllarda daha çok Satış Yöneticilerine yönelik Satış Koçluğu- ’Müşteri Koçluğu ve Bayi Koçluğu konusunda çalışmalar gerçekleştirmiştir.
Özellikle günümüz rekabet ortamında fark yaratan yaklaşımlar konusunda araştırmalarda yer almıştır. Şirketlerin satış ekiplerinin geliştirilmesi için gerçekleştirilen satış okulu ve saha satış ekibi geliştirme  projelerin hayata geçirilmesinde çalışmıştır. 22 yıldır çeşitli üniversitelerde öğretim görevliliğine devam etmektedir. Konusu ile ilgili çeşitli makale ve araştırmaları vardır. Şu anda çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerde Uzmanlık alanına paralel olan Kişisel Gelişim-Yönetim-Pazarlama,Satış ve Hizmet Kalitesini Geliştirme  konularında danışmanlık ve eğitim uzmanı olarak çalışmaktadır. Bu yıl Galatasaray-Okan Üniversitesi  Lisans ve MBA programında öğretim görevlisi olarak çalışmaktadır.1993 yılında beri bir çok kurumsal projeleri gerçekleştirmiştir. Evli ve bir çocuk annesidir. Yetişkin eğitiminde 22 yıllık tecrübe doğrultusunda eğitimcinin referans listesi aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. 

Yrd.Doç.Dr. Yonca Tomaç Tunç ‘un Sektörel bazda verdiği Eğitim Programları ile ilgili Referans Listesi
Koç Grubu şirketlerine verilen tüm katılıma açık seminerlerindeki eğitim konuları 
• Ayrıca  şirket bazında
Koç 2000 TKY eğitim ve yaygınlaştırma programları
• Satış ve pazarlama ile ilgili tüm eğitim programları
• Satış Okullarının kurulumu ve Eğitimlerin verilmesi
• Davranış ve kişisel gelişim programları
• Takım çalışması ve İletişim
• Yönetim Becerilerini Geliştirme
• Pazarlama Stratejisi
• Müşteri memnuniyeti
• Sunum teknikleri
• MDP(management development programs)
• Satış-Müşteri –Bayi Koçluğu
2005 itibariyle Proje Bazlı Gerçekleştirilen Çalışmalar
• Yetkinlik Bazlı Eti Satış Personeli Geliştirme Programları
• BSH (Bosch-Simens-Profilo) Yetkinlik bazlı Kişisel Gelişim Programları
• TNT Satış Akademisi
• Tofaş Satış Akademisi
• Anadolu Hayat Emeklilik Satış Akademisi
• TEB Satış Akademisi( Satış Personelini Geliştirme Programı)
• Ziraat Bankası Yeniden Yapılandırma Projesindeki Satış ve Kişisel Gelişim programları
• Indesit  Company Satış Sonrası Servislere Yönelik Geliştirme Programları
• KSB Liderlik Geliştirme Programı
• HSBC Türkiye çapında Profesyonel Satıcılık programı
• Cornellia Resort  tüm Personelin Hizmet Kalitesini Geliştirme Programı

Sektörelere göre referanslarımız
Şirkete Özel Gerçekleştirdiğimiz Programlar
Sağlık-İlaç Sektörü
1.*Amerikan Hastanesi ‘
Müşteri ilişkileri ve iletişim
Müşteri ilişkilerinde hizmet kalitesini geliştirme Tüm personel’
Etkin yöneticilik ve Liderlik ‘Yönetim ekibi’
Takım Çalışması ve iletişim
2.*Eczacıbaşı
İleri satış teknikleri
3.*Sanovel İlaç
İleri Satış Teknikleri
Müzakere Teknikleri
4.*Frizer
Müzakere Teknikleri
5.*Hektaş.A.Ş. Oyak Grubu
İleri Satış Teknikleri
Etkin Yöneticilik ve Liderlik
Takım Çalışması ve İletişim
6.Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi
Eğitimcinin Eğitimi
Hizmet Sektörü
1.*TRT
Yeniden yapılanma ve yönetici geliştirme programları
2.*Tübitak-MAM
Yeniden yapılanma ve yönetici geliştirme programları
3.*Koç Sistem
Pazarlama ve yönetim geliştirme eğitimleri
4.*Cornelia Resort Oteli
 Turizm sektörüne yönelik hizmet kalitesini geliştirme programları
Uygulamalı Satıcılık
5.*Dedeman Otelleri
Turizm sektörüne yönelik hizmet kalitesini geliştirme programları
6.*Talya Oteli
Turizm sektörüne yönelik hizmet kalitesini geliştirme programları
7.*Mares Oteli
Turizm sektörüne yönelik hizmet kalitesini geliştirme programları
8.*İrem Tur
Müşteri Odaklı Hizmet kalitesini Geliştirme programları

9.*Oyak Turizm
Müşteri Odaklı Hizmet kalitesini Geliştirme programları
10.*İstmar Turizm
Müşteri Odaklı Hizmet kalitesini Geliştirme programları
11.*Setur
Müşteri Odaklı Hizmet kalitesini Geliştirme programları
12.*Pronto Turizm
Müşteri Odaklı Hizmet kalitesini Geliştirme programları
Telefonda Satış Teknikleri
Müşteri ilişkileri yönetimi
13.*Martı Otelleri
Tüm kurumsal eğitimler
14.*Tuzla Belediyesi
Etkin İletişim ve Empati
Çatışma Yönetimi
15.*Dora İletişim
Uygulamalı Satıcılık
16.*İstanbul Ticaret Odası
Emlak Sektörüne Yönelik Müşteri İlişkileri Yönetimi
17.*Repaş (Medya)
Zor müşterilerle etkin müzakere teknikleri
18.*İdo
CRM ve veritabanlı pazarlama yaklaşımı
19.*Symcon
Müşteri İlişkileri Yönetimi
20.*Akademi Emlak
Satış Teknikleri
Müşteri İlişkileri yönetimi
21.*Ege Serbest Bölge
Müzakere Teknikleri
22.* Dünya Ticaret Merkezi
Pazarlama ve Satış Teknikleri
23.*İmed
Satış Koçluğu
Müzakere Teknikleri
24.*Indekx
Telefonda etkin satış Teknikleri
25.* Ekol Lojistik
Takım çalışması ve İletişim
26*Tübitak
Kurumsal Satış Stratejileri
Etkin Müzakere Teknikleri
Bilişim Sektörü
1.*Koç Sistem
Pazarlama ve yönetim geliştirme eğitimleri
2.*Bilge Adam
Uygulamalı Satıcılık

Sigorta, Bankacılık ve Finans Sektörü
1.*Koç Allianz
Aktif satış teknikleri
Müşteri ilişkileri geliştirme programı
Kurumsal Satış Stratejileri
2.*Anadolu Hayat Emeklilik
 Bireysel Emeklilik sisteminde satış teknikleri
 Profesyonel Satıcılık
 Satış Koçluğu
3*Ankara Emeklilik
Temel Satış teknikleri
4.*Citibank
SPIN ile ileri satış teknikleri
Aktif Satış Teknikleri
5.*Koçbank
Kurumsal satış stratejileri
Müşteri ilişkileri yönetimi
Satışta müzakere teknikleri

6.*Koç Finans
Kurumsal satış stratejileri
Müşteri ilişkileri yönetimi
Satışta müzakere teknikleri

7.*Ziraat Bankası
Müşteri İlişkileri ve İletişim
Müşteri Odaklılık
Bankacılıkta Satış ve Pazarlama Teknikleri
8.*TEB
Satış Teknikleri
Müşteri İlişkilerinde Hizmet Kalitesini Geliştirme
9.*New-life
Satış Koçluğu
10.*HCBC Bankası
Profesyonel Satıcılık
11. Finansbank
Müzakere Teknikleri
İkna ve Etkileme Sanatı

Otomotiv  Sektörü
1.*Fulda
Fulda satış okulu kurulumu ve eğitimleri
2.*Honda
Modern satış teknikleri
Bayi yönetimi
Showroom satış teknikleri ve geliştirme programı
3.*Ford-Otosan
Ford satış okulunun kurulması ve eğitimlerin verilmesi
4.*Otoyol Pazarlama-IVECO
Pazarlama, satış ve yönetici eğitimleri
5.*Otokar
Çağdaş Yönetim Becerileri
6.*Tofaş
Tofaş satış akademisinin kurulması
Bayi teşkilatı eğitim ihtiyaç analizi ve yetkinlikleri
Aktif Satış Teknikleri
Kurumsal Satış Stratejileri
Showroom Teknikleri
Müşteri İlişkileri  Yönetimi

Sanayi Sektörü
1.*Alarko
Satışta Müzakere Teknikleri
2.*Arçelik
Merkez satış ekibi ve bayi teşkilatında satış-pazarlama eğitimleri
Kurum içi iletişim modeli geliştirilmesi
3.*Aygaz
Satış okulunun kurulması ve eğitimlerinin verilmesi
Bayi teşkilatı kişisel gelişim ve yönetim eğitimleri
4. *Beko
Merkez satış ekibi ve bayi teşkilatında satış-pazarlama eğitimleri
Kurum içi iletişim modeli geliştirilmesi
Satış ekibi yönetim geliştirme eğitimleri
5.*Bosch-AEG-Profilo BSH Ev Aletleri
Satış ekibi eğitimleri ve bayi teşkilatı eğitimleri
Takım Çalışması ve İletişim
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Zor Anlarla Başa çıkma
Callcenter Müşteri İlişkileri Yönetiminde   Profesyonellik
Etkin Müzakere Teknikleri
Satış Koçluğu( Simens)
Etkin Takım ruhu yaratmak
Yönetim ve Liderlik Becerileri
Müşteri Bilinci ve Değişim
6.*Ereğli Demir Çelik
Müşteri İlişkileri Yönetimi  CRM
7.*Sunjüt
Uygulamalı satıcılık
8*Teka.Ş.
Pazarlama stratejileri
9.*Persan AydınlatmaA.Ş.
Müşteri İlişkileri Yönetimi

10.*Trakmak A.Ş.
Bayi Satış Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Çağdaş Satış Teknikleri
İleri Satış Teknikleri

11.*Keskin El Aletleri ve İş Güvenliği Sistemleri
Uygulamalı Satıcılık
Müşteri İlişkilerinde İletişim
12.*Sunar-özlem A.Ş.
Müşteri İlişkilerinde İletişim
13.*Çimentaş
Çağdaş Pazarlama ve Satış Teknikleri

14*Seramiksan
Bayi Koçluğu
15.*CMS Cant Sanayi
Etkin İletişim
Stres Yönetimi
16.*Gedore-Altaş
Etkin Satış Teknikleri
Kurumsal satış (spin)
Yönetim Becerilerini Geliştirme –Liderlik
Takım Çalışması

Gıda Sektörü
1. *Eti Pazarlama
Merkez kadro ve Tüm Dağıtım Kanallarına  yönetim geliştirme ve pazarlama  ve satış eğitimleri
2. *Ülker
Etkin satış teknikleri
Saha satış ekibi gelişim programları
Satış Koçluğu
3. *Penguen
Uygulamalı Satıcılık
4. *Mey İçki
Pazarlama Planı
5. *Panda
Satış Koçluğu
Takım Çalışması
6. Procter&Gamble
Etkin müşteri İlişkileri Yönetimi
7. *Pernord Ricard
Müşteri İlişkileri Yönetimi
8. *Dominos Pizza
Etkin Liderlik ve Yöneticilik
Vücut Dili
Motivasyon

Perakende Sektörü
1.Bauhause
Uygulamalı Satıcılık
2.Toys ‘R’Us
Müşteri İlişkilerinde hizmet odaklı yaklaşım
3.*Migros
Satış Ekibi Yönetimi
Müşteri İlişkilerinde hizmet kalitesini Geliştirme
4.*Şişe Cam
Perakende zincirinde iletişim ve müşteri ilişkileri
5.*İntertoy
Müzakere Teknikleri
6.*Uniball A.Ş.
Çağdaş pazarlama ve Satış Teknikleri
7.Faber Adel A.Ş:
Müşteri İlişkilerinde Davranışsal İletişim
Profesyonel satıcılık
 

 
     
Volkan ÇUBUKÇU
Anadolu Hayat / Eğitmen / Danışman
   

06.06.1955 Samsun doğumlu Volkan Çubukçu, ilk ve orta eğitimini 1974 yılında Özel Şişli Koleji'nde tamamladıktan sonra, aynı yıl Galatasaray İşletmecilik Yüksek Okulu’nda lisans eğitimine başladı ve 1979 yılında bu okuldan mezun olup, İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsünde İşletmecilik İhtisas Programına katıldı. 1980 yılında söz konusu programı iyi derece ile tamamladıktan sonra, aynı yıl Sabancı Holding bünyesindeki Olmuksa Oluklu Mukavva Sanayi A.Ş.’de üç yıl Teknik Hizmetler Servisi Araştırma Geliştirme Uzmanı olarak görev yaptı. 1984 yılında bu görevden ayrılan Volkan Çubukçu, 1985-1994 yılları arasında Dünya Bankası, Sanayi Bakanlığı ve Ford Vakfı tarafından kurulan Sevk ve İdare Müşavirlik Eğitim A.Ş.’de göreve başladı. Aynı kurumda çalıştığı dokuz yıl içinde farklı sektörlerde ve farklı büyüklükteki bir çok kurumda, bilgi akış sistemleri, Q.C.C., çalışmaları, ücret ve performans sistemleri, re organizasyon v.b.gibi danışmanlık projelerinde yer aldı. Bu hizmetlerin yanı sıra yine aynı kurumda, satış, yönetim, iletişim, davranış ve yönetici sekreterliği becerilerinin geliştirilmesi gibi birçok konuda gerek halka açık, gerekse kurum içi beceri geliştirme eğitimlerinde uzman eğitmen olarak yer alan Volkan Çubukçu, kurum ve sektör eğitimciliği faaliyetlerini yürütmek amacıyla sigorta sektörüne geçti. 1994-1997 yılları arasında Güneş Hayat Sigorta Eğitim Müdürlüğü, 1997-2005 yılları arasında bir İş Bankası iştiraki olan Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. Eğitim Müşavirliği hizmetlerinde bulundu. 2001 yılında NLP University of California’da 300 saatlik NLP Practitioner ve Master Practitioner programlarını, 2005 yılında Coaching Training Institute den Co-Active Coaching programını tamamlayan Volkan Çubukçu halen Anadolu Hayat bünyesindeki danışmanlığını yarım zamanlı olarak sürdürmektedir. 2005 yılında Manart Danışmanlık ve Eğitim Ltd.Şti’ni kuran Volkan Çubukçu gerek kendi şirketi adına, gerekse serbest danışman ve koç olarak çalışmaktadır. Yaptığı çalışmalar içinde NLP’nin önde gelen isimlerinden bir olan Robert Dilts’in “Sleight of Mouth” isimli kitabını “Dil İllüzyonları” başlığı ile dilimize kazandıran Volkan Çubukçu’nun üçüncü basımı da yakın zamanda gerçekleşen bu çevirisi T.İş Bankası Kültür Yayınları tarafından basılmış ve çeşitli satış noktalarında satışa sunulmuştur.
 

 
   
© 2014 MediaCat Communication Institute | Gizlilik İlkeleri ve Güvenlik Politikası | Site Haritası