ÜYE GİRİŞ
 
 
Şifremi Unuttum
Aktivasyon Mailim Gelmedi
WORKSHOPLAR
 
 
 
Workshop Yılı :
 
MAYIS 2011 PROGRAMI

BrandCamp (Marka Yönetimi Atölyesi)
Erol BATİSLAM

Marka Hikayeleri Yaratmak; Dilden Dile Dolaşmak...
 
Beyza ERGEN
     

Workshop İçeriği:

- Hikayelerin hayatımızdaki önemi ve bunun marka-insan ilişkisine yansıması

- Marka hikayesi nedir? Nasıl yaratılır? Hangi hikayeler güçlüdür?

- Markalar kendi hikayelerini etkin bir iletişim için nasıl ve nerede anlatmalı?

- Dijitalin ve sosyal medyanın gelişimi, marka hikayelerini nasıl etkiliyor?

- Marka hikayeleri nasıl marka sevgisine dönüşür? Bunu ölçmek mümkün mü? 

Format:

- Sunum

- Örnek uygulama paylaşımları (global Coca-Cola sisteminden)

- Örnek uygulama paylaşımları (Coca-Cola dışı)

- Bir case study üstünden değerlendirme

 
     
Tarih
02 Mart - Mart 2012
 
Yer
Ceylan Intercontinental Otel
    
 Kaydet - Paylaş Bu Nedir?  
RSS Facebook Twitter
Google Mixx Del.icio.us
Yahoo Digg StumbleUpon
     
İletişim :
Duygu Güleç
duygugulec@kapital.com.tr
0212 282 26 40/133
   
 
     
Beyza ERGEN
Coca-Cola Türkiye / Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Pazarlama Direktörü
   

Coca Cola Türkiye Bölgesi Pazarlama Direktörü olan Beyza Ergen, 1999 yılında Stonehill College İşletme bölümünden mezun olmuş ve sonrasında 2005 yılında The Whartarton School , University of Pennsylvania'da Stratejik Planlama ve Finans üzerine MBA öğrenimini tamamlamıştır.

1999 yılında ilk olarak Procter & Gamble'da Marka Yardımcısı olarak başladığı kariyerine 2001 - 2003 yılları arasında Marka Yöneticisi olarak devam etmiştir.

2005 yılında Stratejik Planlama Müdürü olarak Coca Cola Türkiye'deki görevine başlayan Beyza Ergen, 2008 - 2009 yılları arasında Stratejik Planlama ve Gazsız İçecekler Pazarlama Direktörü olarak kariyerine devam etmiştir.2009 yılından bu yana Coca Cola Türkiye Bölgesi Pazarlama Direktörü görevi yürütmektedir.

 
   
© 2014 MediaCat Communication Institute | Gizlilik İlkeleri ve Güvenlik Politikası | Site Haritası